Moros i Cristians

Moros i Cristians

A finals de setembre a Altea, se solapen les festes patronals en honor al Santíssim Crist del Sagrari i Els moros i Cristians, en honor a Sant Blai.

Són unes celebracions molt participatives amb un gran ventall festiu i un ambient immillorable. Desfilades, revetlles, mascletaes, barraques alternen amb actes religiosos com l’Ofrena de flors a la Mare de Déu del Consol, l’escenificació del Crist al poble, processons… i l’Entrà de la Murta.

 

Festes Patronals a Altea se celebren l’última setmana del mes de setembre. Les celebracions en honor al Santíssim Crist del Sagrari i Sant Blai són les més participatives i tenen lloc al costat de les Festes de Moros i Cristians.

El major protagonisme d’aquestes festes se l’emporten les diferents desfilades, amb vestits i maquillatges increïbles, en què es representen les entrades mora i cristiana, al llarg dels carrers principals del nucli antic d’Altea.

Les festes de Moros i Cristians són molt típiques per tot el territori de la Costa Blanca. Podem trobar els Moros I Cristians d’Alcoi, els Moros i Cristians d’Elda o els Moros i Cristians de Calp, que al costat dels d’Altea, són els més destacats.

Galeria d’imatges de Moros i Cristians a Altea

2017 · VisitAltea · Tots els drets reservats

Condicions legals | Política de privadesa | Cookies

Desenvolupat amb per: Digiworks Spain

El Ayuntamiento de Altea hace un esfuerzo constante para que nuestros sitios webs sean de fácil acceso y uso para todos. Seguimos las reglas y las pautas de Accesibilidad del Contenido en la Web (WCAG 2.0) producidas por el World Wide Web Consortium (W3C).

 

Las Pautas de Accesibilidad del Contenido en la Web son un conjunto de puntos de verificación y pautas que ayudan a garantizar que las páginas web estén diseñadas y escritas de manera correcta. Algunos ejemplos son:

 

• Las imágenes deben tener un texto alternativo.

• El contraste de color entre el primer plano y el fondo debe ser notable.

• Posibilidad de ajustar el tamaño del texto según las preferencias del usuario.

• Los encabezados se deben usar de forma correcta y tener un propósito.

• Los enlaces deben tener sentido por sí solos.

• Los cuadros y tablas se deben usar para diseñar información que expresa diferentes valores y deben tener encabezados y resúmenes adecuados.

 

Nuestra meta es lograr el cumplimiento de estándares AA en todo nuestro sitio. También buscamos oportunidades para cumplir con estándares AAA.

 

 


Estamos comprometidos a proporcionar acceso a todas las personas, con o sin discapacidades. Si tiene algún problema al utilizar nuestro sitio web, comuníquese con nosotros y proporcione la URL (dirección de la página web) del material al que intentó acceder, el problema que experimentó y su información de contacto. Haremos todo lo posible por responderle y proporcionarle la información que está buscando.

Política de accesibilidad

Observaciones & Sugerencias

Ir arriba