Platja Cap Negret

La Platja de Cap Negret és la que abasta des de la desembocadura del riu Algar Fins a la Cala del Soio.

És una platja que té com a fons l’espectacular Serra de Bèrnia. És de grava i aigües netes. Tampoc és una platja molt concorreguda, en sintonia amb la resta de platges d’Altea. La seva característica principal és la grava, que res ha d’envejar a la sorra. Es poden fer molts tipus de jocs amb nens i relaxar-se al ser un lloc tranquil.

Pots trobar molts hotels i restaurants per la zona i llogar patins aquàtics o hamaques. El turisme d’Altea és un turisme sostenible. No Trobaràs platges massificades. El respecte pel medi ambient forma part de la idiosincràsia alteana.

Esports Nàutics

Et ve de gust viure una aventura intensa? Pots treure-li tot el partit a les aigües alteanes … Des de llogar vaixells a vela fins embarcacions a motor, bussejar, caiac, piragüisme, planxa de vela, flyboard, rem, motos aquàtiques, pesca …

Altea compta amb tres ports esportius i también d’un port pesquer: El Port Esportiu Marina Greenwich, el Port d’Altea i el Port Esportiu Porto Senso. Entre tots els esdeveniments esportius nàutics el més destacable és la prova de vela «200 milles a2», organitzada pel Club Nàutic Altea, i el trofeu de vela «Pata Negra», organitzat pel Club Nàutic Campomanes.

Galeria d’imatges de la platja de Cap Negret d’Altea

El Ayuntamiento de Altea hace un esfuerzo constante para que nuestros sitios webs sean de fácil acceso y uso para todos. Seguimos las reglas y las pautas de Accesibilidad del Contenido en la Web (WCAG 2.0) producidas por el World Wide Web Consortium (W3C).

 

Las Pautas de Accesibilidad del Contenido en la Web son un conjunto de puntos de verificación y pautas que ayudan a garantizar que las páginas web estén diseñadas y escritas de manera correcta. Algunos ejemplos son:

 

• Las imágenes deben tener un texto alternativo.

• El contraste de color entre el primer plano y el fondo debe ser notable.

• Posibilidad de ajustar el tamaño del texto según las preferencias del usuario.

• Los encabezados se deben usar de forma correcta y tener un propósito.

• Los enlaces deben tener sentido por sí solos.

• Los cuadros y tablas se deben usar para diseñar información que expresa diferentes valores y deben tener encabezados y resúmenes adecuados.

 

Nuestra meta es lograr el cumplimiento de estándares AA en todo nuestro sitio. También buscamos oportunidades para cumplir con estándares AAA.

 

 


Estamos comprometidos a proporcionar acceso a todas las personas, con o sin discapacidades. Si tiene algún problema al utilizar nuestro sitio web, comuníquese con nosotros y proporcione la URL (dirección de la página web) del material al que intentó acceder, el problema que experimentó y su información de contacto. Haremos todo lo posible por responderle y proporcionarle la información que está buscando.

Política de accesibilidad

Observaciones & Sugerencias

Ir arriba